Ugrás a tartalomhoz
Refine results
83 hits

Electronic learning enviroment

Eszterházy Károly Főiskola, Komenczi Bertalan

The present book focuses on the main conceptual framework and the crucial components of the electronic learning environments. The author will offer a definition of the concept of electronic learning environments and present an interdisciplinary approach regarding the learning environment in the 21-th century. The argumentation display a theory on the essential technological dimension of the “new cognitive habitus” along with providing a system- oriented definition of the e-learning concept. Furthermore it outline a possible interpretations of the role of science and technology in the educational process and delineate the interrelations between pedagogy and brain development in the cultural evolution.

Electronic learning enviroment

Eszterházy Károly Főiskola, Komenczi Bertalan

The present book focuses on the main conceptual framework and the crucial components of the electronic learning environments. The author will offer a definition of the concept of electronic learning environments and present an interdisciplinary approach regarding the learning environment in the 21-th century. The argumentation display a theory on the essential technological dimension of the “new cognitive habitus” along with providing a system- oriented definition of the e-learning concept. Furthermore it outline a possible interpretations of the role of science and technology in the educational process and delineate the interrelations between pedagogy and brain development in the cultural evolution.

Electronic learning enviroment

Eszterházy Károly Főiskola, Komenczi Bertalan

The present book focuses on the main conceptual framework and the crucial components of the electronic learning environments. The author will offer a definition of the concept of electronic learning environments and present an interdisciplinary approach regarding the learning environment in the 21-th century. The argumentation display a theory on the essential technological dimension of the “new cognitive habitus” along with providing a system- oriented definition of the e-learning concept. Furthermore it outline a possible interpretations of the role of science and technology in the educational process and delineate the interrelations between pedagogy and brain development in the cultural evolution.

Electronic learning enviroment

Eszterházy Károly Főiskola, Komenczi Bertalan

The present book focuses on the main conceptual framework and the crucial components of the electronic learning environments. The author will offer a definition of the concept of electronic learning environments and present an interdisciplinary approach regarding the learning environment in the 21-th century. The argumentation display a theory on the essential technological dimension of the “new cognitive habitus” along with providing a system- oriented definition of the e-learning concept. Furthermore it outline a possible interpretations of the role of science and technology in the educational process and delineate the interrelations between pedagogy and brain development in the cultural evolution.

Eszterházy Károly Főiskola Tudományos Diákköreinek díjazott művészeti alkotásai (2011-2013) 1. kötet

Eszterházy Károly Főiskola

TÁMOP 4.2.2/B-10/1-2010-0004 Komplex tehetséggondozási program az Eszterházy Károly Főiskolán

Eszterházy Károly Főiskola Tudományos Diákköreinek díjazott művészeti alkotásai (2011-2013) 2. kötet

Eszterházy Károly Főiskola

TÁMOP 4.2.2/B-10/1-2010-0004 Komplex tehetséggondozási program az Eszterházy Károly Főiskolán

Eszterházy Károly Főiskola Tudományos Diákköreinek díjazott művészeti alkotásai (2011-2013) 3. kötet

Eszterházy Károly Főiskola

TÁMOP 4.2.2/B-10/1-2010-0004 Komplex tehetséggondozási program az Eszterházy Károly Főiskolán

Felsőoktatás-politika

Budapesti Corvinus Egyetem, Hrubos Ildikó

Az európai felsőoktatás példa nélküli méretű és szélességű reformot ért meg az elmúlt évtizedben. Az Európai Felsőoktatási Térség létrehozása gyökeresen átalakította a felsőoktatás intézményrendszerének szinte minden elemét. Kiemelt figyelmet kapott a képzési szerkezet átalakítása, majd pedig a reform hatásának követése, értékelése a minőségkultúra, a nemzetközi hallgatói mobilitás és a diplomások foglalkoztatása tekintetében. Ebben az európai kontextusban érdemes vizsgálni a hazai felsőoktatásban történteket is.

Gondolkodtató földrajz 1

Műszaki Kiadó, Simon Chandler

Ez a könyv a földrajzról szól, de más szemszögből, mint eddig megszokhattuk.A földrajz egy pompás, rendkívül izgalmas tantárgy – legalábbis annak kellenelennie. Megközelítésünkben minket elsősorban nem a földrajz érdekel, hanema gyerekek tanulása. A földrajz nem cél vagy önmagában álló dolog: a földrajzegyfajta világnézet, ami annak megfelelően változik, ahogyan a tudásunk és agondolkodásunk változik. A földrajz tantárgy létezésének oka ennek következtébennem az, hogy önmagáért tanuljuk meg, hanem sokkal inkább a tanulástkell tanítania.

Gondolkodtató földrajz 2

Műszaki Kiadó, Simon Chandler

Ez a könyv, éppúgy mint, a Gondolkodtató földrajzI., a tanítás színvonalának javítását szolgálja. Az első könyv bevezetőjébenhatározottan kifejeztük, hogy célunk a földrajz tantárgy érdekesebbététele, és a diákok tanulási folyamatának segítése. Olyan feladatok elé szerettükvolna állítani őket, amelyek meglepőek, gondolkodtatóak, kérdésfeltevésre ösztönöznekés következésképpen a tanárokat is meglepik, gondolkodtatják és kérdésfeltevésreösztönzik.

 1   2   3   4   5   6   7   8 
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
TÁMOP 4.2.5.B Tudományos és felsőoktatási tartalmak központi elektronikus közzétételének biztosítása