Szent István Egyetem, Dr. Husti István
A „Bevezetés a fürdőmenedzsmentbe” c. kurzus célkitűzése többes. Egyrészt a „Fürdővezető” szakmérnöki képzés egyik olyan bevezető, alapozó jellegű kurzusa, amely révén a képzés tekintetében megfogalmazásra kerülnek azok a döntéshozói problémák, amelyek a tevékenységet végzők számára megfontolandók, a nem ebben a szektorban, pozícióban tevékenységet végzők számára pedig útmutatást adjanak. Másrészt a teljes képzéshez olyan szakmai indíttatást nyújt, amely segítségével a hallgató számára a teljes képzési portfolió és annak szellemisége, egymásra épülése a gyakorlati, üzleti élet tapasztalataival összegzésre kerül, útmutatást nyújtóan kerül bemutatásra.
Budapesti Corvinus Egyetem, Nagy Gyula
Jegyzetünk a munkaerő-piaci állapotokkal és folyamatokkal összefüggő alapvető mérési kérdéseket tekinti át. Bemutatjuk, milyen információforrásokra épülnek a munkaerő-piacok valóságára vonatkozó számszerű ismereteink, milyen módszerekkel gyűjtik össze ezeket az információkat és mit takarnak a munkaerő-piaci jelenségek jellemzésére használatos főbb mutatók. A jegyzet a szakközgazdász-képzésben 1992 óta használt tananyagok bővített, átdolgozott változata (Nagy, 1992 és 1999).
András Göndör, András Göndör
A tananyag célja alkalmassá tenni a hallgatót a az üzleti kommunikáció elméletének és a vállalkozásban használatos módszereinek elsajátítására, amely tartalmát tekintve magában foglalja az elmélet elsajátításán túl a módszerek gyakorlatokon keresztül történő megtanulását is.
Semmelweis Innovations, Semmelweis Innovations
Lecture at Semmelweis International BioEntrepreneurship Program by Attila Berces
Semmelweis Innovations, Semmelweis Innovations
Lecture at Semmelweis International BioEntrepreneurship Program by Arnold Feher.
Semmelweis Innovations, Semmelweis Innovations
Lecture at Semmelweis International BioEntrepreneurship Program by Attila Berces.
Professional Publishing Hungary Kft., Dr. Szűcs Róbert Sándor
A kutatás a TÁMOP 4.2.4.A/1-11-1-2012-0001 azonosító számú Nemzeti Kiválóság Program – Hazai hallgatói, illetve kutatói személyi támogatást biztosító rendszer kidolgozása és működtetése országos program című kiemelt projekt keretében zajlott. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
, Dr. Panyor Ágota, Győriné Kiss Erika, Hekliné Dr. Herbály Katalin
Tankönyvtár, Dr. Panyor Ágota, Győriné Kiss Erika, Hekliné Dr. Herbály Katalin
A desztinációval kapcsolatos fogalomrendszer A turisztikai szervezetek menedzsmentje A desztináció marketing sajátosságai A turisztikai szervezetek létrehozásának gyakorlata Példák a desztináció- és marketing menedzsment sikeres megoldásaira
Tankönyvtár, Dr. Könyves Erika
TARTALOMJEGYZÉK1. Stratégiai gondolkodás- stratégia-alkotás 2. Kutatás és tervezés a desztináció-marketingben 3. A desztináció-marketing eszközei 4. Információtechnológia és hatékonyság5. Innovatív alkalmazások a desztináció-marketingben