Ugrás a tartalomhoz
Találatok pontosítása
79 találat

Bevezetés a fürdőmenedzsmentbe

Szent István Egyetem, Dr. Husti István

A „Bevezetés a fürdőmenedzsmentbe” c. kurzus célkitűzése többes. Egyrészt a „Fürdővezető” szakmérnöki képzés egyik olyan bevezető, alapozó jellegű kurzusa, amely révén a képzés tekintetében megfogalmazásra kerülnek azok a döntéshozói problémák, amelyek a tevékenységet végzők számára megfontolandók, a nem ebben a szektorban, pozícióban tevékenységet végzők számára pedig útmutatást adjanak. Másrészt a teljes képzéshez olyan szakmai indíttatást nyújt, amely segítségével a hallgató számára a teljes képzési portfolió és annak szellemisége, egymásra épülése a gyakorlati, üzleti élet tapasztalataival összegzésre kerül, útmutatást nyújtóan kerül bemutatásra.

Bevezetés a munkaerőpiacok empirikus elemzésébe

Budapesti Corvinus Egyetem, Nagy Gyula

Jegyzetünk a munkaerő-piaci állapotokkal és folyamatokkal összefüggő alapvető mérési kérdéseket tekinti át. Bemutatjuk, milyen információforrásokra épülnek a munkaerő-piacok valóságára vonatkozó számszerű ismereteink, milyen módszerekkel gyűjtik össze ezeket az információkat és mit takarnak a munkaerő-piaci jelenségek jellemzésére használatos főbb mutatók. A jegyzet a szakközgazdász-képzésben 1992 óta használt tananyagok bővített, átdolgozott változata (Nagy, 1992 és 1999).

Business Communication

András Göndör, András Göndör

A tananyag célja alkalmassá tenni a hallgatót a az üzleti kommunikáció elméletének és a vállalkozásban használatos módszereinek elsajátítására, amely tartalmát tekintve magában foglalja az elmélet elsajátításán túl a módszerek gyakorlatokon keresztül történő megtanulását is.

Business model examples

Semmelweis Innovations, Semmelweis Innovations

Lecture at Semmelweis International BioEntrepreneurship Program by Attila Berces

Business models in the biobusiness

Semmelweis Innovations, Semmelweis Innovations

Lecture at Semmelweis International BioEntrepreneurship Program by Arnold Feher.

Business models, mission and vision

Semmelweis Innovations, Semmelweis Innovations

Lecture at Semmelweis International BioEntrepreneurship Program by Attila Berces.

Csak hisszük, hogy tudatosak vagyunk!

Professional Publishing Hungary Kft., Dr. Szűcs Róbert Sándor

A kutatás a TÁMOP 4.2.4.A/1-11-1-2012-0001 azonosító számú Nemzeti Kiválóság Program – Hazai hallgatói, illetve kutatói személyi támogatást biztosító rendszer kidolgozása és működtetése országos program című kiemelt projekt keretében zajlott. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.

DESZTINÁCIÓ ÉS MARKETING MENEDZSMENT

, Dr. Panyor Ágota, Győriné Kiss Erika, Hekliné Dr. Herbály Katalin

Desztináció és marketing menedzsment

Tankönyvtár, Dr. Panyor Ágota, Győriné Kiss Erika, Hekliné Dr. Herbály Katalin

A desztinációval kapcsolatos fogalomrendszer A turisztikai szervezetek menedzsmentje A desztináció marketing sajátosságai A turisztikai szervezetek létrehozásának gyakorlata Példák a desztináció- és marketing menedzsment sikeres megoldásaira

Desztináció-marketing

Tankönyvtár, Dr. Könyves Erika

TARTALOMJEGYZÉK1. Stratégiai gondolkodás- stratégia-alkotás 2. Kutatás és tervezés a desztináció-marketingben 3. A desztináció-marketing eszközei 4. Információtechnológia és hatékonyság5. Innovatív alkalmazások a desztináció-marketingben

 1   2   3   4   5   6   7   8 
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
TÁMOP 4.2.5.B Tudományos és felsőoktatási tartalmak központi elektronikus közzétételének biztosítása