Ugrás a tartalomhoz

Tudáskonstrukció és -megosztás közösségi hálózatokon

Forgó Sándor (2014)

Eszterházy Károly Főiskola

A kurzus során a hallgató elsajátítja a hálózatelmélet a web2.0, és a tudásközösségek fogalomrendszerét, oktatási paradigmákat, a hálózat-alapú tanulási formák értékelésének pedagógiai módszertani aspektusait, valamint a webkettes eszközökkel támogatott kurzusok és tanórák megszervezésének ismérveit. Megismeri a pedagógiai gyakorlat szempontjából hatékonyan alkalmazható közösségi hálózatokban rejlő tudáskonstrukcióra és megosztásra alkalmas on-line kommunikációs szolgáltatásokat és módszereket. A web 2.0 adta új lehetőségek megismerése, valamint az interneten megjelenő új szolgáltatások, tanulástámogató fejlesztések elsajátítása révén képessé válik hatékonyan működő tanulói közösségi hálózatok létrehozására, működtetésére.

Tartalomjegyzék

Letölthető anyagok
08_probavizsga.docx
08_tudaskonstrukcio_es_megosztas_kozossegi_halozatokon.pdf
08_zarovizsga_a.docx
08_zarovizsga_b.docx
DC metaadatok
Cím:
Tudáskonstrukció és -megosztás közösségi hálózatokon
Szerzők:
Forgó Sándor
Kiadó:
Eszterházy Károly Főiskola
Dátum
2014.02.28.
Források:
eredeti információforrás
Nyelv
Magyar
Tárgyszavak
Tudáskonstrukció, megosztás, közösségi hálózat, közösségi média, közösségi médium, tudáskonstrukció, kollektív bölcsesség, web.2.0, webkettő, hálózatalapú tanulás, hálózati média, hálózati médium, tanuláselmélet, konnektivizmus, behaviourizmos, kognitivizmus, konstruktivizmus, tanulásszervezés, LMS, LCMS, PLE, online, tanulási környezet, VLE, virtuális, tudásmenedzsment rendszerek, oktatáselmélet, oktatás, didaktika, hálózatalapú tanulás, tanulásikörnyezet, médiakörnyezet
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
TÁMOP 4.2.5.B Tudományos és felsőoktatási tartalmak központi elektronikus közzétételének biztosítása