Ugrás a tartalomhoz
Belépés
Információ
Kapcsolat
English
A-
A
A+
Kezdőoldal
Hírek
Böngészés
Főoldal
> TÁMOP-4.1.2 A1 és a TÁMOP-4.1.2 A2 könyvei
Multimédiafejlesztés
Forgó Sándor, Lengyelné Molnár Tünde (2014)
Eszterházy Károly Főiskola
Tweet
Beágyazás
tartalomjegyzék
adatlap
47. Multimédiafejlesztés
47. Multimédiafejlesztés
1. BEVEZETÉS
1.1 CÉLKITŰZÉSEK, KOMPETENCIÁK A TANTÁRGY TELJESÍTÉSÉNEK FELTÉTELEI
1.1.1 Célkitűzés
1.1.2 Kompetenciák
1.1.3 Az ismeretanyag
1.1.4 A tantárgy teljesítésének feltételei
1.1.5 Tudásszint-értékelés
1.2 TANULÁSI TANÁCSOK, TUDNIVALÓK
2. A MULTIMÉDIÁRÓL ÁLTALÁBAN
2.1 CÉLKITŰZÉSEK ÉS KOMPETENCIÁK
2.2 TANANYAG
2.2.1 A multimédia értelmezései
2.2.2 A multimédia fogalmának értelmezése
2.2.3 A médiumtípusok csoportosítása
2.2.4 A multimédia kritériumai
2.2.5 Függetlenség
2.2.6 Számítógépes vezérlés
2.2.7 A médiumok kombinációja
2.2.8 Interaktivitás és navigáció
2.2.9 Nonlinearitás
2.2.10 A hipertext és a hipermédia
2.2.11 A multimédia struktúrája
2.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
2.3.1 Összefoglalás
2.3.2 Önellenőrző kérdések
2.4 Gyakroló teszt
3. A MULTIMÉDIA ÁLTALÁNOS (OKTATÁSI) ISMÉRVEI
3.1 CÉLKITŰZÉS ÉS KOMPETENCIÁK
3.2 TANANYAG
3.2.1 A multimédia oktatási ismérvei
3.2.2 A multimédia az oktatásban
3.2.3 Összetett információtartalmak
3.2.4 A multimédiás oktatás előnyei
3.2.5 A multimédiás oktatás hátrányai
3.2.6 A megismerési formák rétegződése
3.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
3.3.1 Összefoglalás
3.3.2 Összefoglaló kérdések
3.4 Gyakorló teszt
4. A MULTIMÉDIA TERÜLETEI
4.1 CÉLKITŰZÉS ÉS KOMPETENCIÁK
4.2 TANANYAG
4.2.1 A multimédia alkalmazások főbb típusai, felhasználási területük
4.2.2 Oktató CD-ROM
4.2.3 Az Internet és a multimédia
4.2.4 A WEB tévé és a WEB rádió
4.2.5 A virtuális valóság
4.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
4.3.1 Összefoglalás
4.3.2 Önellenőrző kérdések
4.4 Gyakorló teszt
5. A MULTIMÉDIA-PRODUKTUMOK ÉRTÉKELÉSE
5.1 CÉLKITŰZÉS ÉS KOMPETENCIÁK
5.2 TANANYAG
5.2.1 A multimédia oktatóprogram értékelése, minősítése
5.2.2 A minősítés lehetőségeiről
5.2.3 Multimédia tananyagok értékelésének hazai története
5.2.4 Multimédia produkciók értékelési szempontjai
5.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
5.3.1 Összefoglalás
5.3.2 Önellenőrző kérdések
5.4 Gyakorló teszt
6. MULTIMÉDIA TERVEZÉSE
6.1 CÉLKITŰZÉSEK ÉS KOMPETENCIÁK
6.2 TANANYAG
6.2.1 Alapvetés
6.2.2 A multimédia-alkalmazás készítésének feltételei
6.2.3 Informatikai és médiakompetenciák
6.2.4 Multimédia-szerzői rendszerek típusai
6.2.5 A fejlesztéshez szükséges eszközök
6.2.6 A tervezés pedagógiai, pszichológiai, ergonómiai szempontjai
6.2.7 Számítógépes oktatóanyagok tervezésének modellje
6.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
6.3.1 Összefoglalás
6.3.2 Önellenőrző kérdések
6.4 Gyakorló teszt
7. A MULTIMÉDIA-KIVITELEZÉS FOLYAMATA
7.1 CÉLOK ÉS KOMPETENCIÁK
7.2 TANANYAG
7.2.1 A multimédia tervezésének folyamata
7.2.2 A kivitelezés folyamata
7.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
7.3.1 Összefoglalás
7.3.2 Kérdések
7.4 Gyakorló teszt
8. IDŐFÜGGETLEN MÉDIAELEMEK FELDOLGOZÁSA
8.1 CÉLKITŰZÉS ÉS KOMPETENCIÁK
8.2 TANANYAG
8.2.1 Pixel kontra vektor grafika
8.2.2 Állókép
8.2.3 Ábrák tervezése és megrajzolása
8.2.4 Szövegkezelés
8.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
8.3.1 Összefoglalás
8.3.2 Önellenőrző kérdések
8.4 Gyakorló teszt
9. IDŐFÜGGŐ MÉDIAELEMEK FELDOLGOZÁSA
9.1 CÉLKITŰZÉS ÉS KOMPETENCIÁK
9.2 TANANYAG
9.2.1 Mozgókép
9.2.2 Hang
9.2.3 Animáció
9.3 ÖSSZEFOGLALÁS, KÉRDÉSEK
9.3.1 Összefoglalás
9.3.2 Önellenőrző kérdések
9.4 Gyakorló teszt
10. MULTIMÉDIA SZERZŐI RENDSZEREK
10.1 TANANYAG
10.1.1 Multimédia szerzői rendszerek
10.1.2 Időalapú szerkesztő programok
10.1.3 Oldalalapú programok
10.1.4 Melyiket válasszuk?
10.2 Gyakorló teszt
11. A MULTIMÉDIA JÖVŐJE
11.1 TARTALMI ÖSSZEFOGLALÁS
12. KIEGÉSZÍTÉSEK
12.1 IRODALOMJEGYZÉK
Letölthető anyagok
DC metaadatok
Cím:
Multimédiafejlesztés
Szerzők:
Forgó Sándor, Lengyelné Molnár Tünde
Kiadó:
Eszterházy Károly Főiskola
Dátum
2014.02.28.
Források:
eredeti információforrás
Nyelv
Magyar