Ugrás a tartalomhoz

Mérnöki módszerek a pedagógiában

Dr. Kata János (2013)

Typotex Kiadó

A mérnök(tanár) sajátos vezetéselméleti ismereteinek helye és szerepe a pedagógus munkájában. A tanítás tervezhetőségének alapjai. A tanítás és a nevelés rendszerszemléletű értelmezése és annak következményei a modern pedagógiában. A modellezés, a szimuláció és a játékelmélet oktatáselméleti alkalmazásai. Mérések és kiértékelésük a tanár ellenőrző-értékelő munkájában. Sajátos statisztikai elemző módszerek felhasználása az iskolai munka tervezésében, elemzésében és szervezésében. A tananyag sorrendi és időbeli tervezése. A tanulást segítő alkotás-lélektani eljárások alkalmazása. Brainstorming technikák a tanításban, a tanulásban és az értékelésben. A korszerű szemléltetés és az informatikai szolgáltatások kapcsolata.

Tartalomjegyzék

Letölthető anyagok
DC metaadatok
Cím:
Mérnöki módszerek a pedagógiában
Szerzők:
Dr. Kata János
Kiadó:
Typotex Kiadó
Közreműködők:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Dátum
2013.09.12.
Források:
Könyv formában nem jelent meg [ISBN 978-963-279-774-8]
Nyelv
Magyar
Terület:
2013-2018 Magyarország
Tárgyszavak
didaktikai tervezés, digitális pedagógia, élményalapú tanulás, operációkutatás, pedagógiai értékelés, pedagógiai mérések, rendszerszemlélet, pedagógiai statisztika, szellemi alkotómunka szervezése, módszerektananyagelrendezés, csoportos alkotás-lélektani módszerek
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
TÁMOP 4.2.5.B Tudományos és felsőoktatási tartalmak központi elektronikus közzétételének biztosítása